Laikā no 2021. gada 15. februāra līdz 1.aprīlim ieskaitot valsts amatpersonām ir pienākums VID iesniegt valsts amatpersonas kārtējo gada deklarāciju par 2020.gadu. Deklarācijas jāiesniedz elektroniski, izmantojot VID elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS). Atbilstoši VID rīcībā esošajai informācijai kārtējā gada deklarācija par 2020.gadu jāiesniedz 57 684 valsts amatpersonām.
Valsts amatpersonas deklarāciju, tāpat kā citus VID iesniedzamus dokumentus, iespējams iesniegt EDS, autorizējoties ar internetbankas rekvizītiem, eID, eParakstu vai “eParaksts mobile”. Tādējādi, ja ir nozaudēts VID piešķirtais EDS identifikators un parole, to vairs nav nepieciešams atjaunot.
Jautājumu vai neskaidrību gadījumā, sākot no šī gada 15.februāra, aicinām valsts amatpersonas konsultēties, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, izvēloties tematu "Informācija valsts amatpersonām”. Arī VID tīmekļvietnes sadaļā “Valsts amatpersonām/Kontakti” ir pieejami Valsts amatpersonu datu administrēšanas daļas darbinieku tālruņu numuri, kā arī valsts amatpersonas savus jautājumus var sūtīt uz e-pasta adresi VADAD.lietvediba@vid.gov.lv.
Kad valsts amatpersonai jāsniedz deklarācija? Lasiet vairāk šeit: