Plašāk pazīstama kā trošu tilts, šī kājnieku laipa ir hidrotehniska būve, kas izveidota, lai nodrošinātu gājēju pārejas iespējas pāri Pededzes kanālam. Pededzes kanāls izveidots, lai atrisinātu Lubānas plūdu problēmu. Gan kanāls, gan tam pieguļošie grāvji, dambis un pievedceļš tika izbūvēti laika posmā no 1961. Līdz 1963. gadam. Kanāla garums ir 5,2 kilometri. Kājnieku laipa tika uzbūvēta 1968. gadā, lai gan sākotnēji šajā vietā bija paredzēts dzelzsbetona tilts, kas tomēr tika atzīts par neekonomisku. Šos būvniecības darbus izpildīja Madonas Meliorācijas Centrālā Pārvalde ar darbu vadītāju Franci Valaini.
Laipas kopējais garums – 60 m, platums – 1 m.
PIEĻAUJAMĀ SLODZE UZ LAIPAS – 200 KG!
Widely known as a cableway bridge, this footbridge is waterworks building which is created to ensure pedestrian crossing facilities across the Pededze channel. Pededze channel created to solve the flood problem around Lubana. Both the channel and adjacent ditches, a dam and access road were built during the period from 1961 to 1963. Length of channel – 5,2 kilometres. The footbridge was built in 1968. Although initially there was a plan to build reinforced concrete bridge, which at the end was found to be inefficient. These construction works executed by Madona Amelioration Central Administration and operation manager Francis Valainis.
Footbridge total length - 60 m, width - 1 m.
(The total length of the footbridge – 60 m, width – 1m)
Permissible PRESSURE on the bridge - 200 KG!
Zīmogs, ar kuru tika apstiprināts laipas būvēšanas projekts.
The project of the bridge were epproved with this stamp.